Přeskočit na hlavní obsah

Přes širé moře

Les řídnul a přecházel v políčka. Stezky zvěře nahrazovaly prašné polní cesty a kakofonie velkého lesa ustoupila skučení větru, skřehotání racků a dunívemu příboji.

Brzy se otevřel i výhled na mořský horizont a cesta vedla družinu z kopce k novému lesu. Lesu přístavního shonu tvořeného nespočtem komínů, věží a zejména stěžní.

Velké koráby kotví na širém moři, zatímco malé lodičky pendlují mezi nimi a přístavem. Mnoho lodí je však i v samotném přístavu.

Je poznat, že s lesem si přístav rozumí. Většina obranných prostředků je  orientována do moře, stejně tak se však zdá, že veškeré pohostinství předpokládá, že jste přišli z moře. 

Podaří se přecijen najít hostinec na načerpání sil a zejména počkání na Penny a Derelicta. Tomu zanechají mentální vzkaz díky kterému je ve městě lehce najde. 

Po kratším pátrání se našim dobrodruhům podařilo dostat na loď kapitána Bezvousa, který byl známý Penny. Ten je vezme až k ještírkům.

--- II ---

I když si družina nezvykla na spaní na vodě, jednoho večera je moře až podivně klidné. Všechny probere z dřímot náhlý zvuk hromu a poté další. Loď se nakloní na jednu a poté na druhou stranu. Brzy se celé moře kolem lodi začne bouřit všichni, kdo jsou na palubě vidí, že na širém moři proti sobě stojí dvě zářivé bytosti. Jsou podobné těm, co znal Taranis nebo jaké družina již potkala. 

 Z moře se začnou na loď sápat různé bytosti a spouští se litá bitva. Brzy si však Pravdoslav i další všimnou, že útočníci hlavně chtějí bojovat mezi sebou a ne s osádkou nebo s družinou. Nechají je, ať se mezi sebou vybijí a vskutku se tomu za chvíli stane. Jedna strana vítězně, ve zbídačeném stavu opouští loď a s ní mizí i zářivé bytosti.

Kromě této podivné noci se však již během cesty nic podivného neděje a družina dorazí do přístavu ještírků.

--- III ---

Bohužel, zatímco kapitán, spolu s Penny, jsou ještírky propuštěni, posádka zaujme svým chováním hlídku a je odvedena ještírkovskými legionáři k prefektovi. Ten je zpočátku dosti znuděn, avšak brzy jej družina různým způsobem zaujme. Aarakokrovský vzhled Derelikta, Taranisův jasný postoj k zářivým bytostem (který mu vyslouží cestu do arény) nebo i ostatní eskamontérství družiny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jesličky a doly

Co se to stalo? Velká otázka, která se honila hlavou všem přítomným. Bohužel kromě boha, jsou jediný cizí a podezřelý element cizáci, co do města nedávno přišli a navác se teď objevují na chrámu jeslí Saurianů. Naštěstí si však už našli kamaráda a kněz se za hrdiny přimluví. Ač jim generál moc nevěří, nadšeně se vydal do války, kde věří, že se žene víc jantaritu pro ochranu sauriánských jeslí. Hrdinové se vydali naopak, do dolů, kam ukazoval jantaritový teleskop. A hle, dalekohled nelhal. V dole, co měl být dávno opuštěný bylo čilo. Hrdinové byli brzi konfrontováni dvojicí bojovných bytostí, které s velkou námahou porazili. Když se však vydali hlouběji do dolů za malými broukovitými tvory, co se zdálo, že nosí někam jantarit, tak je náhle přepadl spánek. Probudili se ve velké hale, ve které je uvítali dvě nemluvné temné bytosti. Spolu nějak komunikovali, ale s hrdiny ne. Čeho si však brzy hrdinové všimli je, že v blízkosti bytostí přicházeli o veškeré emoce. Možná právě proto, že z nic...

Gamecon 2011 - Volna hra

Aniki mel tu cest, ze hostoval na Gameconu jako vypravec pro slavu Strepu snu. Odehral pet her a naramne se bavil. Ba si mohl dovolit i spustit zase par experimentu pro objev hranic SS. Strucne zaznamy her zde odprezentujeme. Ale vzhledem k diram v Anikiho pameti neuvadime jmena hracu ap. detaily (nebo v souladu se zakonem o ochrane osobnich udaju, podle toho, kde se co hodi a nas vice slechti). Volna hra - Usvit andelu Chceš si vyzkoušet, jak se tvoří příběhy v prostředí Střepů snů? Tak v tom případě neváhej a přihlaš se na tuto seanci. Během této hry, nebo téměř workshopu si vyzkoušíš postupy a přístupy využívané při vytváření příběhů a zápletek ve Střepech snů a na závěr budeš mít možnost si hru i krátce vyzkoušet. Idelání příležitost pro vypravěče, kteří se chtějí seznámit s touto hrou. S peti hraci jsme hrali i volnou hru, zacli jsme tvorit a dokonce (s pretahem par hodin) jsme si i zahrali. Hraci byli vyzvani k tomu hazet cokoliv se jim zamane, at demonstrujeme, ze ...

Gamecon 2011 - Ruda planeta

Bylo odvěkým snem člověka dostat se ke hvězdám. Zatím však i cesta k nejbližší planetě je těžkým úkolem, úkolem svěřeným do rukou pěti astronautů na dlouhé cestě k Marsu. Je v rukou štěstěny a schopností posádky, zda zdárně na planetu dorazí či se celý sen rozletí na střepy. Přijď se vžít do role dobyvatelů nových světů v příběhu využívajícím herní systém Střepů snů. Na hru se nam sesli tri odvazlivci, tedy kapitan letu a vrchni lekar; mechanicky inzenyr a biolog byli hrani lidmi. Zbytek osadky byli NP. Bohuzel, jmena jsem si nepoznamenal. ------------- -----Hra----- ------------- Za velkeho ocekavani vyletela lod smerem k Marsu. Mezinarodni posadku, vyslanou ve spolupraci Ruske federace a ESA, sledoval cely svet. Cekala ji pout dlouha skoro dva roky, pak pulrocni pobyt na predstavene zakladne a cesta zpet. Nastrahy, ktere osadku potkaly byly ruzne. Biolog musel zjistit, proc se objevila podivna nakaza na paprikach pestovanych na lodi. Ukazalo se, ze se jednalo naste...