Přeskočit na hlavní obsah

Hlášky ze hry

Hlášky ze hry, alespoň tak, jak jsem je byla schopná dešifrovat ze svých poznámek :-)

Téma hry - Steampunk.
Lokace - Čína devatenáctého století.
Systém - Střepy snů.
Poznámka - Hráči jsou dva sinologové, jeden historik, a dva steampunkoví nadšenci.

Debata před začátkem hry.

"Takže říkáš, že obchodníci s opiem nejsou ve vnitrozemí vídáni moc rádi?"
"Ti ne, ale třeba takoví misionáři jsou prý celkem častí."
"Tak pozor, oni ti misionáři taky nejsou moc legální... Jen tak nějak legálnější než dealeři."
"Tak bychom třeba mohli hrát bývalé obchodníky s opiem, potloukající se po kraji v převlečení za misionáře?"

"Co bys chtěl ve hře mít? Scény, postavy, okamžiky, vyber si cokoli... kromě historické akurátnosti."

"Víte, jak by vypadal čínský steampunk? Dřevěná bedna a v ní 150 Číňanů..."
"Čínský teampunk - vracíme páru tam, kam patří!"

Tvorba postav.

"Britský dobrodruh a zoolog by třeba mohl lovit vzácnou babočku královskou... anebo ne, jsme v Číně, bude to babočka císařská."

"Tak jsem si dal roli 'Průvodce'... ale zároveň mám Šrám 'Vykořeněn z tradičního prostředí'."

"A má na hlavě nějakou... jak se to... pohlavní věc! Teda, pokrývku hlavy."

Hra samotná - Postavy byly nakonec anglický gentleman-špion v převlečení za motýláře, příslušnice britského námořnictva, kterou její pluk tak trochu zapomněl v Číně, čínský průvodce vychovávaný v křesťanské víře (a s křesťanským jménem Theodor), vysoký čínský úředník (záporák) a bývalý obchodník s opiem (irský ateista).

Britský motýlář: "Musíme vyrazit co nejdřív! Pářící období baboček již brzy skončí!"
Čínský průvodce (pro sebe): "A tohleto ovládlo svět..."

Problém s předem vymyšlenými cizími postavami, které by hráči chtěli mít ve hře:
Průvodce: "Jdu za... za kým bych tak mohl jít..."
GM: "Máš tři možnosti - je tu Vstřícný nosič, Vojenský vysloužilec na parním vozíku, nebo Rozlícený dav."
Vojačka: "To poslední prosím radši ne."

Je nutno tajně a tiše opustit město.
Průvodce: "Měl bych jednu džunku..."
Motýlář: "To je nějaká přítelkyně?"
Průvodce: "Ne, pane, to je loď. (po chvíli) Pevná! Dobrá! Čínská! Kvalita...!"

Na džunce je několik čínských rybářů.
Vojačka: "Ale když je jich tu víc, jak poznáme toho našeho?"
Ir: "To je jednoduché - náš průvodce Theofil nosí červené hedvábné šaty."
Průvodce: "Jmenuji se Theodor."
Ir: "Hluboce se omlouvám, příteli. Bohužel neumím příliš dobře čínsky."

Po velice špatném hodu není ochranný element družinky schopen vystřelit na blížící se loďku plnou pirátů.
Vojačka: "Prach je zvlhlej, ale nezoufejte, ještě máte mou šavli! Až se teda přiblíží na dosah!"
Ir: "Vaše šavle není vrhací?"
Vojačka: "No dovolte? Přece nemůžete chtít, abych kamkoli vrhala svou královskou, armádní -"
Ir: "Byli bychom nejradši, kdybyste nikam nevrhala žádnou šavli, slečno Gillian."

Piráti se stále blíží. Vymýšlení únikových manévrů.
Ir: "Už to mám! Já, jako podnikavý, iniciativní kapitalista řeknu tomu rybáři, ať... Aha, ale on tu asi nemá motor."

Komentáře

  1. Skvele! Jen prosim opatrete hlasky tagem, u hlasek staci asi "hlasky" a nejaka tematicka ke hre "Cina" v tomto pripade. Mam megalomanske plany na pocet prispevku a tak by v tom slo pekne vyhledavat :)

    OdpovědětVymazat
  2. OK, příště bude :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jesličky a doly

Co se to stalo? Velká otázka, která se honila hlavou všem přítomným. Bohužel kromě boha, jsou jediný cizí a podezřelý element cizáci, co do města nedávno přišli a navác se teď objevují na chrámu jeslí Saurianů. Naštěstí si však už našli kamaráda a kněz se za hrdiny přimluví. Ač jim generál moc nevěří, nadšeně se vydal do války, kde věří, že se žene víc jantaritu pro ochranu sauriánských jeslí. Hrdinové se vydali naopak, do dolů, kam ukazoval jantaritový teleskop. A hle, dalekohled nelhal. V dole, co měl být dávno opuštěný bylo čilo. Hrdinové byli brzi konfrontováni dvojicí bojovných bytostí, které s velkou námahou porazili. Když se však vydali hlouběji do dolů za malými broukovitými tvory, co se zdálo, že nosí někam jantarit, tak je náhle přepadl spánek. Probudili se ve velké hale, ve které je uvítali dvě nemluvné temné bytosti. Spolu nějak komunikovali, ale s hrdiny ne. Čeho si však brzy hrdinové všimli je, že v blízkosti bytostí přicházeli o veškeré emoce. Možná právě proto, že z nic...

Gamecon 2011 - Volna hra

Aniki mel tu cest, ze hostoval na Gameconu jako vypravec pro slavu Strepu snu. Odehral pet her a naramne se bavil. Ba si mohl dovolit i spustit zase par experimentu pro objev hranic SS. Strucne zaznamy her zde odprezentujeme. Ale vzhledem k diram v Anikiho pameti neuvadime jmena hracu ap. detaily (nebo v souladu se zakonem o ochrane osobnich udaju, podle toho, kde se co hodi a nas vice slechti). Volna hra - Usvit andelu Chceš si vyzkoušet, jak se tvoří příběhy v prostředí Střepů snů? Tak v tom případě neváhej a přihlaš se na tuto seanci. Během této hry, nebo téměř workshopu si vyzkoušíš postupy a přístupy využívané při vytváření příběhů a zápletek ve Střepech snů a na závěr budeš mít možnost si hru i krátce vyzkoušet. Idelání příležitost pro vypravěče, kteří se chtějí seznámit s touto hrou. S peti hraci jsme hrali i volnou hru, zacli jsme tvorit a dokonce (s pretahem par hodin) jsme si i zahrali. Hraci byli vyzvani k tomu hazet cokoliv se jim zamane, at demonstrujeme, ze ...

Gamecon 2011 - Ruda planeta

Bylo odvěkým snem člověka dostat se ke hvězdám. Zatím však i cesta k nejbližší planetě je těžkým úkolem, úkolem svěřeným do rukou pěti astronautů na dlouhé cestě k Marsu. Je v rukou štěstěny a schopností posádky, zda zdárně na planetu dorazí či se celý sen rozletí na střepy. Přijď se vžít do role dobyvatelů nových světů v příběhu využívajícím herní systém Střepů snů. Na hru se nam sesli tri odvazlivci, tedy kapitan letu a vrchni lekar; mechanicky inzenyr a biolog byli hrani lidmi. Zbytek osadky byli NP. Bohuzel, jmena jsem si nepoznamenal. ------------- -----Hra----- ------------- Za velkeho ocekavani vyletela lod smerem k Marsu. Mezinarodni posadku, vyslanou ve spolupraci Ruske federace a ESA, sledoval cely svet. Cekala ji pout dlouha skoro dva roky, pak pulrocni pobyt na predstavene zakladne a cesta zpet. Nastrahy, ktere osadku potkaly byly ruzne. Biolog musel zjistit, proc se objevila podivna nakaza na paprikach pestovanych na lodi. Ukazalo se, ze se jednalo naste...