Přeskočit na hlavní obsah

Quest: Time to learn to fly

 Pravdislav a Derelictus minule poznali nového druha - ze svízelné situace s proradnými koboldy pomohli Ruprechtovi Medvídkovi, kouzelníkovi, co zkoumá podstatu hmoty a času. Po menší taškařici se zmíněnými koboldy se ještě podívali do hloubi kobek, odstranili trochu otravný sliz a vydali se zpět do nejbližšího sídla.

Cestou, zatímco procházeli temným, ale svěžím lesem, kde vítr proháněl větve stromů, narazili na nějaké ruiny. Ač Pravdislav nic nedělal, ostatní dva koumáci se do ruin vydali. Najednou vše utichlo a ze středu ruin se bleskově rozšířilo modré světlo a všechny tři (plus havraního familiara od Ruprechta) pohltilo.

Po chvilce temna se objevili v místnosti s kruhovým půdorysem. Celá místnost byla tvořena zářivě bílým mramorem s pozlacenými ornamenty a zejména obrovskými sochami okřídlených bytostí, které hleděly na oltář uprostřed místnosti, kolem kterého se naši hrdinové objevili. Do místnosti vstupovalo světlo otvorem v kupolovité střeše. Ruprecht tedy poslal otvorem havrana, aby se podíval, co vidí venku. Stále skupina si nebyla jistá, zda jen nespadli do nějaké díry. Avšak havran je vyvedl z omylu. Byli v nějakém městě bytostí podobných těm sochám z místnosti.

Ruprecht se tedy pokusil dostat z mísnosti skrz jediné dveře z nich vedoucí. Avšak když začal lomcovat dveřmi, jedna ze soch se pohla. Podívala se na něj a zvedla ho za krk. Ač se s ní Pravdislav pokusil komunikovat svou autoritou a zjistit, kde jsou a co dělá a ona mu odpověděla: "Kraaaachraaa chraaa chrrraa". A dál držela Ruprechta. Očividně bylo třeba překladu.

Ukázalo se však, že havran umí zdejší jazyk a řekl jim, že se jedná nejspíš o Aarakocry, které zná ze svých cest po jiných dimenzích. Přeložil tedy, že socha je strážce dveří. Skupina prokázala neuvěřitelnou moudrost a zdrženlivost v tom, že nenapadli sochu. Za chvíli totiž i někdo přišel.

Postarší ptakomuž byl ze skupiny značně udivený.

"Kraaach chraa?"

Avšak zmatené pohledy mu napověděli, že je zde nějaká potíž. Plácl se do čela a zamával rukama, zatřepal křídly a najednou mu bylo rozumnět. Byl ještě uvidenější, když se z Derelicta vyklubal také divný neopeřenec, maska očividně zde svádí ke špatným závěrům.

Vysvětlil skupině, že systém bran dřív používali k cestám po světech a že teď již nemohou a z jednoho světa se výprava nevrátila, nejspíš z toho, z ketrého přišla naše 3+1-tice. Bohužel je nemůže vrátit, neboť systém potřebuje energii a ke zdroji energie se Aarakokrové už nemohou dostat kvůli svým úhlavním nepřátelům. A v tom by možná návštěvníci z jiného světa mohli být nápomocní.

Vybavil všechny tři začarovanými pery, aby rozumněli jejich řeči a chtěl se s nimi vydat do paláce vládce, Královského Kockršpaněla. Opět došlo k malému kulturnímu šoku, neboť Alevorovi nedošlo, že neumějí létat a město Aarakokrů je celé dělané pro létavce. Musel tedy ještě zavolat hipogryfí taxi.

U paláce začala naráže autorita Alevora na autoritu stráží, kteří znovuotevření bran nevěřili a nechtěli dál pustit divné bytosti. Překvapivě nepomohlo ani zmenšení hipogryfa Ruprechtem,  ani znervóznění velitele stráží Derelictem. Avšak nakonec se dostali dovnitř pod příslibem, že pokud se vládci nebudou zamlouvat, tak je shodí z věže i tak.

Po přesvědčení vrabčáčího sekretáře se dostali tedy ke Královskému Kockršpanělovi, který, značně unuděn, jim povolil vydat se pokusit získat energii od úhlavních nepřátel, ještěrů.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jesličky a doly

Co se to stalo? Velká otázka, která se honila hlavou všem přítomným. Bohužel kromě boha, jsou jediný cizí a podezřelý element cizáci, co do města nedávno přišli a navác se teď objevují na chrámu jeslí Saurianů. Naštěstí si však už našli kamaráda a kněz se za hrdiny přimluví. Ač jim generál moc nevěří, nadšeně se vydal do války, kde věří, že se žene víc jantaritu pro ochranu sauriánských jeslí. Hrdinové se vydali naopak, do dolů, kam ukazoval jantaritový teleskop. A hle, dalekohled nelhal. V dole, co měl být dávno opuštěný bylo čilo. Hrdinové byli brzi konfrontováni dvojicí bojovných bytostí, které s velkou námahou porazili. Když se však vydali hlouběji do dolů za malými broukovitými tvory, co se zdálo, že nosí někam jantarit, tak je náhle přepadl spánek. Probudili se ve velké hale, ve které je uvítali dvě nemluvné temné bytosti. Spolu nějak komunikovali, ale s hrdiny ne. Čeho si však brzy hrdinové všimli je, že v blízkosti bytostí přicházeli o veškeré emoce. Možná právě proto, že z nic...

Gamecon 2011 - Volna hra

Aniki mel tu cest, ze hostoval na Gameconu jako vypravec pro slavu Strepu snu. Odehral pet her a naramne se bavil. Ba si mohl dovolit i spustit zase par experimentu pro objev hranic SS. Strucne zaznamy her zde odprezentujeme. Ale vzhledem k diram v Anikiho pameti neuvadime jmena hracu ap. detaily (nebo v souladu se zakonem o ochrane osobnich udaju, podle toho, kde se co hodi a nas vice slechti). Volna hra - Usvit andelu Chceš si vyzkoušet, jak se tvoří příběhy v prostředí Střepů snů? Tak v tom případě neváhej a přihlaš se na tuto seanci. Během této hry, nebo téměř workshopu si vyzkoušíš postupy a přístupy využívané při vytváření příběhů a zápletek ve Střepech snů a na závěr budeš mít možnost si hru i krátce vyzkoušet. Idelání příležitost pro vypravěče, kteří se chtějí seznámit s touto hrou. S peti hraci jsme hrali i volnou hru, zacli jsme tvorit a dokonce (s pretahem par hodin) jsme si i zahrali. Hraci byli vyzvani k tomu hazet cokoliv se jim zamane, at demonstrujeme, ze ...

Gamecon 2011 - Ruda planeta

Bylo odvěkým snem člověka dostat se ke hvězdám. Zatím však i cesta k nejbližší planetě je těžkým úkolem, úkolem svěřeným do rukou pěti astronautů na dlouhé cestě k Marsu. Je v rukou štěstěny a schopností posádky, zda zdárně na planetu dorazí či se celý sen rozletí na střepy. Přijď se vžít do role dobyvatelů nových světů v příběhu využívajícím herní systém Střepů snů. Na hru se nam sesli tri odvazlivci, tedy kapitan letu a vrchni lekar; mechanicky inzenyr a biolog byli hrani lidmi. Zbytek osadky byli NP. Bohuzel, jmena jsem si nepoznamenal. ------------- -----Hra----- ------------- Za velkeho ocekavani vyletela lod smerem k Marsu. Mezinarodni posadku, vyslanou ve spolupraci Ruske federace a ESA, sledoval cely svet. Cekala ji pout dlouha skoro dva roky, pak pulrocni pobyt na predstavene zakladne a cesta zpet. Nastrahy, ktere osadku potkaly byly ruzne. Biolog musel zjistit, proc se objevila podivna nakaza na paprikach pestovanych na lodi. Ukazalo se, ze se jednalo naste...