Aniki mel tu cest, ze hostoval na Gameconu jako vypravec pro slavu Strepu snu. Odehral pet her a naramne se bavil. Ba si mohl dovolit i spustit zase par experimentu pro objev hranic SS. Strucne zaznamy her zde odprezentujeme. Ale vzhledem k diram v Anikiho pameti neuvadime jmena hracu ap. detaily (nebo v souladu se zakonem o ochrane osobnich udaju, podle toho, kde se co hodi a nas vice slechti).
Volna hra - Usvit andelu
Chceš si vyzkoušet, jak se tvoří příběhy v prostředí Střepů snů? Tak v tom případě neváhej a přihlaš se na tuto seanci.
Během této hry, nebo téměř workshopu si vyzkoušíš postupy a přístupy využívané při vytváření příběhů a zápletek ve Střepech snů a na závěr budeš mít možnost si hru i krátce vyzkoušet. Idelání příležitost pro vypravěče, kteří se chtějí seznámit s touto hrou.
S peti hraci jsme hrali i volnou hru, zacli jsme tvorit a dokonce (s pretahem par hodin) jsme si i zahrali. Hraci byli vyzvani k tomu hazet cokoliv se jim zamane, at demonstrujeme, ze i z silenych navrhu udelame rozumny (ac treba sileny) pribeh za pomoci SS. Hra mela nasledujici vychodiska:
Co chceme:- andele, klidne klasicke; leteckou ci vesmirnou bitvu, nejaky totalni zvrat, neco apokalyptickeho.
Co nechceme:- happy end, romanci, smrt hlavni postavy, ziva zvirata.
Zanr :- Akcni Tema:- vira a technologie/ moc
Hlavni postavy:- fanaticky knez, ktery bojuje proti Andelum(TM); jeho krizak, ktery chce privest konec sveta; pracovnik konkurencni agentury, co chce ziskat technologii Andelu(TM); spion, ktery se necha rad najmout na jakoukoliv prumyslovou spionaz; programator jadra Andelu(TM), ktery miluje sve dilko.
Vedlejsi postavy:- sef Lightcorp - konkurence AngelCorp; bratr Stern, byvaly krizak apokalypsy, nyni vedouci ochranky AngelCorp; partner "Jestrabi oko" zajistujici spiona; verna ovecka pracujici jako udrzbar v AngelCorp; mafiansky boss.
Lokace:- strecha mrakodrapu; spinavy bar; stary klaster s katedralou; uplne prazdne mesto; vesmirna lod.
V tu chvili uz jsme postupne meli jasno v tom, co je pozadim naseho pribehu. Neb jsme hrali otevrenou hru, tak se vypravec podelil i s hraci o uvahach, kam smerovat a jak budovat prostredi a pozadi pribehu. Na zaklade toho take vznikla trochu upoutavka a idea toho, ze zde mame AngelCorp, ktera spravuje Andele(TM), kteri jsou zvlastni kombinaci cloveka a technologie s vyslednici vzhledu jako klasicti andele. Ti zajistuji jiz delsi dobu chod spolecnosti, avsak posledni dobou se zacli mirne kazit a zpusobovat obtize. Coz pomaha hnuti proti AngelCorp, zejmena nabozenskym uskupenim, ktere Andele(TM) berou za svatokradezna stvoreni.
Upoutavka:-
V baru se lide bavi o tom, jak tezke casy jsou a jak nekdo obcas "dostane Andela", na coz vstupuje postava v kapi. Strih na cloveka na vratnici, jak nan padne stin a on horecne neco hleda. Strih na pracovnika, co se venuje sve rutinni cinnosti, najednou neco zaslechne a vola po svem kolegovi. Strih na prosklenou stenu mrakodrapu po ktere lze videt odraz leticiho andela, ktery pote pristava na strese. Strih na padajiciho cloveka.
----------------------------------------------
Hra
----------------------------------------------
Kdyz se zastupce z LightCorp snazil domluvit se spionem, moc se mu to nezdarilo. V zaspinenem baru je zaslechla verna ovecka jednoho z fanatickych knezi jejich hovor a jiz bezela to svemu otci nahlasit. Nasi dva se jeste vcas vytratili. Prisel totiz knez a jeho rytir apokalypsy. Ti se domahali odpovedi razantnim vyslechem. Napr. knez di:"Povezte, nebo muj rytir vas klidne zabije. Tak trebas ty, ty a ty, kde jsou." Vsak jak del, tak rytir cinil a tedy ty, ty a ty meli kazdy po jedne dire v kebuli. Pak uz jim o prekot vysolili, ze ti dva zmizli tamtim smerem a ze se chteji dostat do AngelCorp.
Mezitim v AngelCorp programator projizdi pozde vecer svuj milovany kod pro jadro Andelu(TM) a pritom narazi na nejake upravy, ktere sam nedelal. Hned jde za sefem se optat, jakto, ze mu nekdo sahal na kod. Ten o tom nic poradneho nevi a tak ho posila pryc. Obohati ho vsak o info, ze se tomu stalo zhruba v dobe prichodu noveho vedeni.
Na recepci AngelCorp dorazi nasi agenti, aby se pokusili dostat dovnitr. Presvedcuji recepcniho, ze jsou zde kvuli obchodnimu jednani. Trochu pomuze to, ze jendani nejake vazne domluvene maji, vsak az mensi zmatek a rozhozeni papiru, plus suverenni manazersky vystup kluka z LightCorp umozni, aby spion ziskal karticky pro pristup do tajnych oblasti.
Programator se honi budovou a snazi se zjistit, kdo muze za zmeny v jeho kodu, zatim celkem bezvysledne pobiha po budove a hleda zodpovednou osobu.
Apokalypsa se mezitim priblizila k zadnimu vchodu, verna ovecka kneze pracuje v AngelCorp jako myc oken a tak se ho snazi presvedcit, aby je vyvezl nahoru. Rytir apokalypsy trochu prezene sve presvedcovaci metody az prilaka pozornost Andela(TM). Ten chce prve zasahnout, ale agresivne explozivni obrana rytire ho mirne zaskoci. Toho vyuziji fanatici, naskoci na plosinu a uhaneji ke strese.
Vybuch se v budove projevi poplachem. Ten znervozni spiony, vsak podari se jim stahnout vse, co chteli. Z pocitace hlavniho programatora samozrejme. S tim se minou na ceste k vytahu a jedou na strechu. Ten, jakmile dorazi do sve kancelare si vsimne, ze nekdo mu sahal na veci a neco stahoval, dojde mu, ze nejspise ti dva, co sem nepatri jsou nejlepsim tipem na takovy precin a tedy bezi za nimi.
Fanatici se mezitim dostali na strechu, kde se stretavaji take se sefem ochranky, ktery tam ocekava prilet dalsich andelu(TM) ba i vesmirne lodi s andely(TM). Zde se tedy vsichni stretnou. Rytir apokalypsy shodi zradce Sterna a bojuji spolu za letu. Knez se snazi presvedcit manazera, at znici andele. Manazer na to vsechno uz kasle. Spion se dostava do lodi s Andely(TM) a sam se jednim stava a programator odhaluje, ze za celou manipulaci Andelu(TM) byl vlastne papez, ktery nyni svolava sve verne do katedraly.
// Zejmena konec si jiz presne nepamatuji, byl poradny chaos. Tedy pokud by nektery z hracu vedel lepe, at napise.
Volna hra - Usvit andelu
Chceš si vyzkoušet, jak se tvoří příběhy v prostředí Střepů snů? Tak v tom případě neváhej a přihlaš se na tuto seanci.
Během této hry, nebo téměř workshopu si vyzkoušíš postupy a přístupy využívané při vytváření příběhů a zápletek ve Střepech snů a na závěr budeš mít možnost si hru i krátce vyzkoušet. Idelání příležitost pro vypravěče, kteří se chtějí seznámit s touto hrou.
S peti hraci jsme hrali i volnou hru, zacli jsme tvorit a dokonce (s pretahem par hodin) jsme si i zahrali. Hraci byli vyzvani k tomu hazet cokoliv se jim zamane, at demonstrujeme, ze i z silenych navrhu udelame rozumny (ac treba sileny) pribeh za pomoci SS. Hra mela nasledujici vychodiska:
Co chceme:- andele, klidne klasicke; leteckou ci vesmirnou bitvu, nejaky totalni zvrat, neco apokalyptickeho.
Co nechceme:- happy end, romanci, smrt hlavni postavy, ziva zvirata.
Zanr :- Akcni Tema:- vira a technologie/ moc
Hlavni postavy:- fanaticky knez, ktery bojuje proti Andelum(TM); jeho krizak, ktery chce privest konec sveta; pracovnik konkurencni agentury, co chce ziskat technologii Andelu(TM); spion, ktery se necha rad najmout na jakoukoliv prumyslovou spionaz; programator jadra Andelu(TM), ktery miluje sve dilko.
Vedlejsi postavy:- sef Lightcorp - konkurence AngelCorp; bratr Stern, byvaly krizak apokalypsy, nyni vedouci ochranky AngelCorp; partner "Jestrabi oko" zajistujici spiona; verna ovecka pracujici jako udrzbar v AngelCorp; mafiansky boss.
Lokace:- strecha mrakodrapu; spinavy bar; stary klaster s katedralou; uplne prazdne mesto; vesmirna lod.
V tu chvili uz jsme postupne meli jasno v tom, co je pozadim naseho pribehu. Neb jsme hrali otevrenou hru, tak se vypravec podelil i s hraci o uvahach, kam smerovat a jak budovat prostredi a pozadi pribehu. Na zaklade toho take vznikla trochu upoutavka a idea toho, ze zde mame AngelCorp, ktera spravuje Andele(TM), kteri jsou zvlastni kombinaci cloveka a technologie s vyslednici vzhledu jako klasicti andele. Ti zajistuji jiz delsi dobu chod spolecnosti, avsak posledni dobou se zacli mirne kazit a zpusobovat obtize. Coz pomaha hnuti proti AngelCorp, zejmena nabozenskym uskupenim, ktere Andele(TM) berou za svatokradezna stvoreni.
Upoutavka:-
V baru se lide bavi o tom, jak tezke casy jsou a jak nekdo obcas "dostane Andela", na coz vstupuje postava v kapi. Strih na cloveka na vratnici, jak nan padne stin a on horecne neco hleda. Strih na pracovnika, co se venuje sve rutinni cinnosti, najednou neco zaslechne a vola po svem kolegovi. Strih na prosklenou stenu mrakodrapu po ktere lze videt odraz leticiho andela, ktery pote pristava na strese. Strih na padajiciho cloveka.
----------------------------------------------
Hra
----------------------------------------------
Kdyz se zastupce z LightCorp snazil domluvit se spionem, moc se mu to nezdarilo. V zaspinenem baru je zaslechla verna ovecka jednoho z fanatickych knezi jejich hovor a jiz bezela to svemu otci nahlasit. Nasi dva se jeste vcas vytratili. Prisel totiz knez a jeho rytir apokalypsy. Ti se domahali odpovedi razantnim vyslechem. Napr. knez di:"Povezte, nebo muj rytir vas klidne zabije. Tak trebas ty, ty a ty, kde jsou." Vsak jak del, tak rytir cinil a tedy ty, ty a ty meli kazdy po jedne dire v kebuli. Pak uz jim o prekot vysolili, ze ti dva zmizli tamtim smerem a ze se chteji dostat do AngelCorp.
Mezitim v AngelCorp programator projizdi pozde vecer svuj milovany kod pro jadro Andelu(TM) a pritom narazi na nejake upravy, ktere sam nedelal. Hned jde za sefem se optat, jakto, ze mu nekdo sahal na kod. Ten o tom nic poradneho nevi a tak ho posila pryc. Obohati ho vsak o info, ze se tomu stalo zhruba v dobe prichodu noveho vedeni.
Na recepci AngelCorp dorazi nasi agenti, aby se pokusili dostat dovnitr. Presvedcuji recepcniho, ze jsou zde kvuli obchodnimu jednani. Trochu pomuze to, ze jendani nejake vazne domluvene maji, vsak az mensi zmatek a rozhozeni papiru, plus suverenni manazersky vystup kluka z LightCorp umozni, aby spion ziskal karticky pro pristup do tajnych oblasti.
Programator se honi budovou a snazi se zjistit, kdo muze za zmeny v jeho kodu, zatim celkem bezvysledne pobiha po budove a hleda zodpovednou osobu.
Apokalypsa se mezitim priblizila k zadnimu vchodu, verna ovecka kneze pracuje v AngelCorp jako myc oken a tak se ho snazi presvedcit, aby je vyvezl nahoru. Rytir apokalypsy trochu prezene sve presvedcovaci metody az prilaka pozornost Andela(TM). Ten chce prve zasahnout, ale agresivne explozivni obrana rytire ho mirne zaskoci. Toho vyuziji fanatici, naskoci na plosinu a uhaneji ke strese.
Vybuch se v budove projevi poplachem. Ten znervozni spiony, vsak podari se jim stahnout vse, co chteli. Z pocitace hlavniho programatora samozrejme. S tim se minou na ceste k vytahu a jedou na strechu. Ten, jakmile dorazi do sve kancelare si vsimne, ze nekdo mu sahal na veci a neco stahoval, dojde mu, ze nejspise ti dva, co sem nepatri jsou nejlepsim tipem na takovy precin a tedy bezi za nimi.
Fanatici se mezitim dostali na strechu, kde se stretavaji take se sefem ochranky, ktery tam ocekava prilet dalsich andelu(TM) ba i vesmirne lodi s andely(TM). Zde se tedy vsichni stretnou. Rytir apokalypsy shodi zradce Sterna a bojuji spolu za letu. Knez se snazi presvedcit manazera, at znici andele. Manazer na to vsechno uz kasle. Spion se dostava do lodi s Andely(TM) a sam se jednim stava a programator odhaluje, ze za celou manipulaci Andelu(TM) byl vlastne papez, ktery nyni svolava sve verne do katedraly.
// Zejmena konec si jiz presne nepamatuji, byl poradny chaos. Tedy pokud by nektery z hracu vedel lepe, at napise.
Epické!
OdpovědětVymazatEpicke jsou asi nakonec vsechny hry utvorene na koleni :D
OdpovědětVymazat